Προτάσεις σερβιρίσματος άλειμμα πιπεριάς

Το άλειμμα πιπεριάς μπορεί να σερβιριστεί ως εξής:

  1. Μόνο του σαν ορεκτικό.
  2. Συνοδευτικό κρέατος-dressing.
  3. Ενισχυτικό γεύσης για σάλτσες φαγητών-μακαρονιών.
  4. Στον Κρητικό ντάκο.
  5. Πάνω σε ψημένο ψωμί με τυρί ως snack.
  6. Dressing πιάτων.

Προσθέτουμε 2-3 κουταλιές της σούπας στην σάλτσα την οποία φτιάχνουμε για τα μακαρόνια μας και αμέσως έχουμε μια gourmet ξεχωριστή σάλτσα.
Προσθέτουμε 3-4 κουταλιές της σούπας στο μαγείρεμα στην παραδοσιακή μας φασολάδα και αμέσως την απογειώνουμε!
Οι κόκκινες πιπεριές αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών, φολλικού οξέος, βιταμίνης Κ και μαγγανίου.
Επίσης είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α, που κάνει καλό στην όραση και προστατεύει από τις λοιμώξεις, βιταμίνη C, σημαντική αντιοξειδωτική βιταμίνη, καθώς μια μεγάλη κόκκινη πιπεριά περιέχει 209 mg βιταμίνης C, η οποία είναι περισσότερο από το διπλάσιο ενός μέσου πορτοκαλιού.
Περιέχει, επίσης, βιταμίνη Β6, που είναι ζωτικής σημασίας για βασικές λειτουργίες του οργανισμού, λουτεΐνη και ζεοξανθίνη, που μπορούν να επιβραδύνουν την ανάπτυξη των ασθενειών των ματιών, βήτα-καροτίνη, που μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από ορισμένες μορφές καρκίνου, όπως ο καρκίνος του μαστού σε γυναίκες πριν την εμμηνόπαυση και το λυκοπένιο, που μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για καρκίνο των ωοθηκών.

Είναι τόσο σημαντική για την διατροφή μας που δεν πρέπει να λείπει από το καθημερινό μας μενού.